POO TV

Sovmorgon - vilken lycka!
Åh va skönt det var att sova till typ halv tio idag... åh! Gjorde mig mamma frukost och gick och tittade på tv. Tänkte se något blajjigt, typ Scrubs, How I met your mother, The hills eller något sånt, men wöö inget gick!
Fick däremot se något slags doktor-program från the states där dom förklarade för amerikanska folket vad fullkorn är och att man kan göra pizza med fullkornsdeg om man vill va hälsosam... asså varrrrför verkar folk i USA ha så svårt att äta hälsosamt? Varför är det inte naturligt med knäckebröd, grönsaker eller gurkvatten?? Åh... retsamt!

Sedan stannade jag kvar oroväckande länge för att få veta att jättemånga människor går ner typ 50 kg av att träna zumba. WTF?? De e ju typ hela mig, de e ju gaaalet!? Jag har velat testa zumba men jag blev nästan rädd när jag såg de... asså de verkar ju sannerligen super för alla som snabbt vill gå ner i vikt men damn bygger man muskler och hållning med eller e de all about losing weith?? För isåfall hoppas jag gärna över, ih!
Nu ska jag nog träna på mitt wii istället... de e säkert iaf haha. Ska iväg till jobbet om ett tag med... men ska inte jobba jättelänge idag tänkte jag. Har fortfarande massa att packa upp och fixa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0