SAMMA FOTOGRAF

Som ni vet så har jag ju ganska lite tid till internet nu för tiden. Men när jag har lite tid till övers så tycker jag att de e kul att kika in på lite bloggar. Mest brukar jag faktiskt kolla dom som jag snappar upp från mina ungdomar, haha, så jag hänger med lite^^
En av bloggarna jag ibland kollar in är kissies.se. Ni känner kanske till henne? Kan inte direkt säga att jag vet vad för person hon är eller vad hon gör osv, jag följer ju inte bloggen. Jaja oavsett så kikade jag in där som hastigast nu imorshe och såg att hon gjort en plåtning för ett företag som heter Rapunzel of sweden som håller på med hårförlängningar. Öggnade igenom bilderna då jag plötsligt insåg att heey I know this studio... and photographer... vänta han har jag ju plåtat med flera gånger??

Verkligen liten värld må jag säga... jag har iof plåtat med flera av fotograferna som hon plåtat med enligt hennes blogg. Sthlm är verkligen litet?? Han är iaf en jätteduktig fotograf, han har bland annat plåtat dessa och dessa bilder med mig som jag publicerat tidigare här på bloggen...
Ska bli kul att se bilderna han tog på Kissie sen, de blir säkert superbra!

... blev lite sugen på å plåta igen nu bara för de, haha. Hmm får se om jag har tid att styra upp något. Kanske ska försöka hinna med en utomhusplåtning innan de blir alldeles för kallt? Har du något förslag på vad för tema jag skulle kunna plåta? Gärna något jag inte gjort förut... hmm... har inte gjort så många parplåtningar. De kanske vore något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0