SECRET POISON

Det har blivit en fin tradition att varje år i oktober lanserar Christina Aguilera en parfym. Förutom att jag hittils älskat alla hennes dofter är det extra roligt att dom alltid släpps i samband med min födelsedag. Haha minns dock ett år då jag säkert fick 4 förpackningar av den nya doften för året - men jag älskar parfymer och tycker det är fantastiskt att vi kan uttrycka oss och förstärka intrycket av oss via dofter. Personligen älskar jag ganska tunga men blommiga parfymer. Kvinnliga men inte tantiga. Mina farofigparfymer är tex. Jean Paul Gaudier, Gucci och Christina Aguileras.

Jag ser fram emot den nya doften och hoppas att den kommer lukta lika fantastiskt som de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0