SLEEPY

Asså jag e så sleepy... somnade framför tvn direkt när jag kom hem...
Jag gillar mitt jobb men å va skönt med kort dag imorgon... ska iväg till en skola och informera om konfa, sen lite kontorsjobb... men sen ska jag flytta dom sista sakerna från min lägenhet, buhu, sad eye...

Vet inte alls vad som händer imorgonkväll... en sida av mig vill typ in till stan och ta ett glas vin. En annan sida av mig vill bara fortsätta sova och i bästa fall kanske titta på en film? Vi får se vad som händer helt enkelt... på lördag ska jag iväg på shoppingtur med 2 vänner iaf och jag ska köpa en ny almenacka som jag längtat efter!! Vet inte alls vad det blir för någon... kanske nån matchande min nya väska iaf??

Nu ska jag väl snart försöka göra mig lite mat tror jag... min family har gjort macaroner och köttbullar men å vad jag inte är sugen på det? Illa med aslånga avstånd till mataffären och ett familje-kök - saker jag inte sett fram emot när det gäller hemflyttning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0