THE END + CABIN IN THE WOODS

... asså jag har alltid lite svårt att släppa taget när en serie jag verrrkligen gillar tar slut. Nu har jag sett sista avsnittet av Dollhouse och what can I say? Jag behöver gå på avprogramering... booo!

Nejmen wao vilken serie, Joss Whedon gör det IGEN! Fantastisk story, underbara karaktärer. Åh va de tvunget att ta slut? Får väl ta och kika in Firefly, en annan av hans serier... sen under våren 2012 ska det komma en skräckis/rysare-någonting sånt som jag bara måste se trots att jag inte e något fan av läskiga filmer...
Jag menar - de e Joss Whedon hello??

Om man kikar lite snabbt på skådisarna som ska vara med ser man att både Amy Acker (spelar bl a Fred i Angel och i Dollhouse), Tom Lenk (Andrew i Buffy) och Fran Kranz (Topher i Dollhouse) är med - baaah det kommer bli en nördfest och I wanna be there! Älskar att Whedon gärna har samma skådisar!

Kul att han fortsätter leverera... Joss Whedon och Tim Burton e nog mina absoluta film-skapar-favoriter (och ni vet hur mycke jag gillar film!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0