TWO AND A HALF MEN

Som ni säkert vet så gillar jag serier. Komediserier gillar jag att titta from time to time (tex How I met your mother och Two and a half men). Som ni kanske också vet så gillar jag Ashton Kutcher.

Så som ni nu förstår så är jag såklart glad att Ashton har börjat i Two and a half men! Avsnittet hade premiär i nattas i USA - jag var så klart tvungen att kolla in första avsnittet online nu och jag måste säga att jag gillar de!

Ashton har ju en förmåga att klä ner sig och har gärna hår och klädsel som "försämrar" hans yttre. But I get it, han pysslar med film och komedi. Kan tänka mig att de är uttröttande att ständigt bli misstrodd sin talang pga sitt yttre (no suprice att de händer...)
Jag har följt serien sen start och ser fram emot det nya i det. Det är kul med en ny karaktär som dom andra karaktärerna kan förhålla sig till, de känns nytt å kul på flera vis liksom. Sen kan jag meddela alla Ashon-fans att Walden verkar vara en oblyg halvnudist - trevlig detalj för oss som gillar att smygglo ;) Men åter igen, synd på pagen och skägget... not my type of tea så att säga...

Men yeye, har aldrig kollat på Two and a half men pga snyggingar - de e bara min typ av amerikansk humor helt enkelt, och yuuu - de håller måttet utan Sheen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0