VAMPIRE LOUNGE

Heej!
Hoppas allt e bra med er!
Jag mår bra - har en riktigt slö-dag! Var på Vampire lounge igår med min vän Paulina. Vi hade jättetrevligt. Var hemma hos henne och gjorde jättegod mat, sen åkte vi in mot stan å va där tills nån gång i natt då vi åkte hem. Jag drack en suuupergod drink som smakade björnbär och lite annanas - mm!
Visst va vi fina igår?
Lääänge sen jag hade rakt hår - är ovan att se mig med rakt hår till och med... hur tycker du de såg ut?
Har fått ganska långt hår insåg jag... men skulle verkligen behöva en klippning, det var jättelänge sen jag klippte mig... nästan genant. Yeye idag är en segdag - ska typ åka till Ikea med mamma och fika nånstans tänkte vi (:
Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0