FUCK NO!

Woo... vet inte vad jag ska säga, tragiskt att börja året med en så fruktansvärd nyhet. Min stora eviga kändiskärlek har tydligen bestämt sig för att gifta sig med en annan Jessica - oh my... mycke sorgligt, jag som varit honom så trogen (eh eller... eller nä okej men ändå!) trist när ens blivande man bara... ah dehär kommer ta en stund att komma över, blev kär i honom när jag var typ 13, så de e ett tag... *dramatisk tystnad*

Tur att de finns så många attraktiva män! Ingen kan nånsin ta Justins plats, han bara är min evighetsförälskelse, och jag är alldeles för gammal för att kunna bli kändiskär på riktigt, men jag kan ju trösta mig lite med tankar på tex:
Yuuuup... well, when life gives you lemon! 

Har du någon kändiskärlek? Nån sån här tonårsidol som bara var helt underbar och alldeles perfekt i din lilla värld? Lucky me att jag hann växa upp innan Justin bestämde sig för att gifta sig, haha, jag skulle blivit förkrossad i min själ om det hänt mig som typ 15 åring, buuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0