GYMKORT

... jag tror det är dags för mig att ta min träning utanför vardagsrummet och mitt WII och in på gymmet! Jag känner att jag verkligen kommit igång med min träning och vill inte tappa något när jag äntligen kommit igång och verkligen känner och ser resultat! Jag älskar mitt WII men det är svårt att träna hemma när jag bor tillsammans med min roomie som sover hela dagarna och är vaken på nätterna medans jag sover på nätterna och är vaken på dagarna. När vi bor i en etta är de kind of omöjlig situation att lösa (nån som har en tvåa till oss, vänligen skrik NU!)

Tror jag ska välja Fitness 24 seven, dom har ju trots allt öppet dygnet runt, med tanke på mitt jobb osv. Sen e jag ingen förespråkare för övervakningssamhället och tycker de knyter sig lite i magen när man filmas och övervakas hela tiden och måste registrera sig med fingeravtryck för att kunna komma in i lokalerna osv (allt för din säkerhet! ...eller?)
Där får jag tillgång till gymmet dygnet runt, vilket känns viktigt för mig, och betalar 199:- i månaden. Vad tror du? Vet du något annat bättre ställe? Vad har du hört om Fitness 24 seven, e de ett bra ställe?? Finns det något annat bra gym med awesome öppetider?

Kommentarer
Postat av: MikaelJ

Jag är medlem på 24/7 här i Bålsta och jag tycker det är ett väldigt trevligt ställe.

Har inget större emot att bli filmad eller det där fingeravtrycks tjossan...glömmer alltid vilket finger det är dock :P

Jag gillar inte att träna när det är för mycket folk dvs runt 16-19 tiden på dagarna. Så jag föredrar mitt på dagen eller ibland har det blitt mitt i natten när jag haft massa överskotts energi.

2012-01-04 @ 13:39:34
URL: http://stygians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0