HAHAHA

Asså jag går under av garv - tidigare idag när jag skulle ut och käka lunch med en bekant så tänkte jag "Åh kanske ska ta ljusa jeans idag de va så länge sen" så skulle jag ta på mig mina ljusa fornarina-byxor som jag hade en del i våras/somras. Dom är inte alls så mjuka som Miss sixty, men jag drog lite - hahaha sen gick dom sönder - dom sprack!!

Snacka om att jag måste gått upp i vikt, jag höll på att dö av skratt och väckte nästan min roomie, hur löjligt och roligt är de inte? Kände mig helt patetisk där i vardagsrummet i mina trasiga byxor. Har ju bara haft dom i ett år typ och med tanke på inköpspriset var de fett ovärt... förstår att folk som pendlar i vikt inte köper märkesgrejer!!

Riktigt sad... ska kolla över min ekonomi och sedan försöka införskaffa ett par nya ljusa jeans från Miss sixty, haha, de enda jeansen jag kan ha nu för tiden typ :p
Jag väljer att skylla min viktuppgång på att Beirut cafe har öppnat ett ställe på centralen, i gången mellan tunnelbanan och pendeltåget. Föör mycke piroger och baklava... va ska jag göra?? Återhållsamhet och självdisiplin när de gäller mat e inte riktigt min grej... hmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0