KATE MOSS

För nån dag sen kontaktade en snubbe mig som ville plåta mig för en kommande fotoutställning i Göteborg. Han ville göra Kate Moss-inspirerande foton där hon har den här slitna heroin-chick-looken. Jag tycker de bilderna är helt fantastiska och jättevackra...
De e något väldigt sorgligt och vackert med den här typen av bilder tycker jag. Något slitet, rockigt och ful-glamouröst... har velat ta sånna här bilder ett tag så jag hoppas de kan bli bra! Dessvärre kommer mina bilder inte visas på utställningen då jag inte gör några bilder där jag visar brösten, även om de e fashion...

Känns inte alls som min grej, även om de kan vara väldigt talande rent estetiskt. Jag har inget problem med att visa hud och har både gått visningar och tagit bilder där jag har bikini eller underkläder. Men de e bara något visst med att visa nipplen på bild, dunno, de e en grej jag har, de känns för privat liksom!
Men vi skulle fortfarande plåta, bara att jag behåller linne eller bh helt på. Jag tror de kommer bli fantastiska bilder, eller vad tror du? Tror vi kommer plåta i slutet av nästa vecka... får se!

De va länge sen jag plåtade nu, känner mig dessutom lite uttråkad på samma gamla sessioner där jag bara... ser bra ut och boostar mitt ego. Haha - men you get it right? Om jag ska plåta just nu vill jag känna att jag gör något nytt för min egen del...

Kommentarer
Postat av: MikaelJ

Tycker det är rätt av dig och inte visa "nipplar"...haha sjutton vad det där ordet låter kul när man säger det högt. Menar en bild blir inte automatiskt snygg eller bra för den skull...lixom jag tycker att den 3e bilden är bäst av kate moss och den visar ju knappt nått, är mer attityden som visas och gör den suprb.

2012-01-06 @ 21:04:17
URL: http://stygians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0