KVÄLLEN

Hemma igen efter en sväng på söder med indisk mat, massa prat och lite biljard-spelande. Jag har typ aldrig kört de förut men de va väldigt roligt! 
Jag e grovt seriös när jag spelar, haha. Eller jag ser i alla fall väldigt koncentrerad ut! Har haft en väldigt trevlig kväll, är såå trött nu. Och jag flyttar btw min blogg till scenbloggen under de närmaste dagarna. Jag kommer behålla samma domän, dvs iamjessica.se, men jag kommer börja om med inläggen osv - känns enklast och ganska skönt med, start fresh liksom!

Ni kommer märka på sidan när jag flyttat för jag kommer ha andra annonser osv, och sidan kommer ju ligga på scenbloggen och ha deras flikar osv. Hoppas du haft en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0