SCENBLOGGEN

Nu drar jag iväg till Mariatorget och ska käka lite middag med en bekant till mig. Han heter Armand och är en jätteduktig fotograf! (kolla hans sida här om ni vill!) Har driver också en sida som heter scenbloggen.
Allt dom hittar på där ska jag få veta mer om på vårat möte, men de verkar i alla fall hur kul som helst med event och en trevlighets-policy för alla som bloggar hos dom (ingen bloggmobbing osv osv) Jag tror jag ska byta bloggportal till dom, och alltså börja blogga via scenbloggen.com. Jag tror de kommer bli jättebra, kul - å ni som följer mig här följer väl med mig till senbloggen right?

Kanske är dags att ta tag i mitt bloggande på riktigt - ska fundera över det, sen får jag se vad Armand har å säga också. Men de känns kul i alla fall (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0