SMYGFOTO

På senaste tiden har jag verkligen börjat fundera över det här med smygfoton... jag har typ alltid blivit ganska mycke smygfotad, men på senaste tiden, typ senaste 4 månaderna har detta verkligen eskalerat, folk är inte ens diskreta! Jag märker de ju, så de kanske inte kan kallas smygfoto, men de e fortfarande så att ingen ber om lov och jobbar på att vara diskreta med mobilerna eller kameran. Japanska turister OK dom har rest långt jag är en blond tjej I get it, men andra, vanliga stockholmare typ, wtf??

Vad händer med alla korten på mig? Är dom på nån stalkersida? Ska dom spara de för att... 1) Visa nån att dom såg en ful/söt/snygg/cool/whatever tjej 2) runka till 3) Ljuga att dom låg med mig/pratade med mig/fill in the blanc...

Jag orkar inte bli riktigt upprörd, de e väl smickrande på ett lite märkligt vis(?) men samtidigt e de skumt som sagt... på senaste tiden har jag börjat le mot "smyg"kamerorna och vinka och sånt - haha jag menar de e personen med kameran som började va rude^^ igår när jag skulle av tunnelbanan smygfotade en kille mig, då vände jag mig om och gjorde en pose, haha. Han tog ett till kort och gjorde tummen upp typ. Stört, va ska han med kortet till?? Haha!

Jag tror inte jag egentligen vill veta vart alla kort på mig hamnar, mest belysa att det här med smygfoto är ganska märkligt. Jag skulle nog aldrig smygfota någon, även om personen är hur cool, snygg, rolig eller whatever som helst. Tycker de e lite otrevligt på något vis. Vad tycker och tänker du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0