Why God?

NEEEEEEEEEJ... jag har kommit till en fruktansvärd insikt (mamma bli inte besviken^^) men jag har någonting väldigt jobbigt att erkänna... de e nämligen såhär... att. att. -eeh- av någon oförklarlig, och jävligt underlig, anledning, så finner jag mig själv sitta och googla bilder på ingen mindre ääääään...

ROBERT PATTINSON!!!??
Wtf happend?? Jag frågar mig själv det meeed... jag är så besviken på mig själv. Twilight är över lag ingen bra film, nej, och han är inte ens snygg, whyy??



Min värld vänds upp och ner, hur lyckas snubben vara typ... attraktiv, utan att vara snygg, wtf??
Min värld raseras... huuur?? Och varför??

Vem är jag och vart tog Jessica vägen?? So NOT Jessica-style att tycka nån e typ, kind of, sexy, men inte snygg, de funkar ju intäää... eller gör de? Tydligen. Vilken brutal-ångest! Jag som dissat Twilight-filmen, bah jag är en av dom som Knatten talar om i mitt tidigare inlägg!! Jag dissar fan mig själv - dehär är inte okej!

Oh my...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0